Verslag derde thema-avond Social Media in de Detailhandel - Centrummanagement Maastricht
Centrummanagement Maastricht werkt nauw samen met ondernemers in de binnenstad, ondernemersverenigingen en diverse andere instanties om het centrum van de stad Toekomstbestendig, Economisch vitaal & Kwalitatief zo goed mogelijk te positioneren.
centrum-maastricht-ondernemers-projecten
2017
post-template-default,single,single-post,postid-2017,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Verslag derde thema-avond Social Media in de Detailhandel

Op maandag 10 oktober vond alweer de derde in de reeks thema-avonden van Centrummanagement plaats. Deze keer werd een twintigtal ondernemers uit de detailhandel geïnformeerd op het gebied van Social media & Omnichannel aan de hand van twee presentaties met onderwerpen als online en offline marketing, trends, slimme tools en praktijkvoorbeelden. In drie pitches van professionals werden de ondernemers geïnspireerd om online (nog) actiever te worden.

Benieuwd naar het gehele verslag van de avond? Die vindt u hier.