Van zondag tot en met donderdag voelt alles net even anders in Maastricht…

Maastricht Midweekend was een samenwerkingsinitiatief van ondernemend Maastricht, Maastricht Marketing en Centrummanagement Maastricht, om een impuls te geven aan het verblijfstoerisme op dalmomenten (zondag tot en met donderdag) door logés van Maastricht een bijzondere ervaring en extra’s te bieden.
(Potentiële) bezoekers die zich oriënteerden om naar Maastricht en omgeving te komen, werden bewust gemaakt van de voordelen die een doordeweeks verblijf in Maastricht biedt en verleid om tussen zondagmiddag en donderdag te kiezen voor een verblijf in Maastricht. Maastricht Midweekend bestond in de basis uit een website, passend bij de look en feel van de campagne. Hierop waren het voordeel, de service en de activiteiten opgenomen van alle deelnemende participanten. Dit aanbod bestond uit een exclusief hotelaanbod en een exclusief aanbod van restaurants, retailers en (culturele) instellingen die een interessante extra service, speciaal voordeel of een verrassende activiteit aanboden.

 

In 2020 is de campagne, mede door de invloed van het corona-virus, gestopt om plaats te maken voor andere initiatieven.

Vrijthof 23, 6211 LE Maastricht

+31 (0)43 - 851 89 77

Volg ons op social media